סודות היקום להצלחה שלך!  ייעוץ "פנג שואי יהודי" – לבית

"להרגיש בבית" בבית שלכם!
כמה פעמים הרגשת בכלל "לא בבית" בביתך שלך?
כמה פעמים חשבת בליבך: "אוי, נמאס לי. אני רוצה שינוי"!!!
כיצד אנחנו מרגישים בבתים שלנו הוא חלק קריטי מהתמונה שמשפיע הרבה מעבר לשלושת המימדים הפיזיים של "המבנה"…הבית הפיזי הוא במידה רבה שיקוף ל"בית הפנימי" שלנו. אני מאמינה שקיים קשר נשמה בינינו  לבין המקום בו אנו גרים.
לעיתים קרובות אנו חשים שחיינו אינם מאוזנים; אנו חווים עליות ומורדות לרוב; לעיתים העתיד נראה ורוד ומלא תקווה ולעיתים פסימי וקודר. נראה שאיננו מצליחים להשיג את מה שאנו רוצים; במקרים רבים, איננו מסוגלים אפילו להחליט מה אנו רוצים?
בחיים כאלה של כאוס, עשויה להתעורר בנו כמיהה למשמעת ולסדר. אולי כדאי לנו לנסות להביא הרמוניה לחיינו?
הפנג שואי מציע את "דרך האמצע". לחיות חיים מאוזנים והרמוניים !
ההרמוניה היא טבעו האמיתי של היקום, ועם הזמן יובילו אותנו מאמצינו לחיות באיזון, ב"דרך האמצע", לידי הרמוניה עם היקום. עם האחדות חובקת כל.
הבית/המבנה בו הנכם מתגוררים, הוא אורגניזם חי ונושם, עם נוכחות מודעת שדורש כבוד והקשבה. הוא מנהל מערכת יחסים מסוימת עם היקום. אנחנו שואפים שתהיה זו מערכת הרמונית ושתהיה בו זרימת צ'י (אנרגיית החיים) באיכות חיובית ובכמות מכסימאלית….
ייעוץ פנג שואי, נערך בד"כ בשתי פגישות בביתכם וקבלת דו"ח כתוב.
פגישה ראשונה, אורכת בין שעה למספר שעות…עפ"י הצורך! (החיוב אינו עפ"י שעה. הסירו דאגה מלבכם). נערוך שיחת היכרות מעמיקה, תשאול ודיון כדי להגדיר את יעדיכם ומטרותיכם מהייעוץ ולבחון מהם התחומים בחייכם שאינם באיזון ודורשים תשומת לב מיוחדת.
אני עורכת ניתוח לבית ולדייריו  עפ"י הקבלה ותאריכי הלידה ואינפורמציה זו מעובדת יחד עם הנתונים האסטרולוגיים שלכם במטרה לגבש אסטרטגיה שתתמיר את הפנג שואי (מזל האדמה) שלכם.
לצורך כך יש לספק את תאריכי הלידה של כל דיירי הבית, תאריך הבנייה של המבנה, תאריך עריכת שיפוצים משמעותיים ו/או תוספות במבנה (שבירת קירות, פתיחת גג וכיו"ב) ושרטוט אדריכלי של המבנה (ניתן להשיג את תיק הבית ממחלקת ההנדסה בעירייה אליה שייך המבנה).
נערכות מדידות מצפן מדוקדקות, אבחון אנרגטי של הבית וסביבתו, רשימות על מיקום רהיטים וחפצים ואופן השפעתם על זרימת הצ'י, ולעיתים אני מצלמת את הבית מבחוץ ומבפנים.
בין שתי הפגישות נערך ניתוח מעמיק של הנתונים, ונכתב דו"ח. זה לוקח בין שבוע לשבועיים, וכולל שימוש בנוסחאות עתיקות כדי להגדיר את טבען ואופן זרימתן של  האנרגיות הבלתי נראות במבנה.
הדו"ח הסופי מספק מפה אנרגטית של הבית (משורטטת על גבי התוכנית האדריכלית), המלצות מפורטות ליישום, ברמת חדר בחדרו, המלצות ל"החלפות" ושינוי יעודי חדרים וכו', הסברים מפורטים לתיקוני פנג שואי ועוד.
הביקור השני אורך בין שעה לכמה שיידרש (שלוש שעות בד"כ).
בפגישה זו, מוצג הדו"ח הכתוב וביחד נעבור על ההמלצות ליישומים ותיקונים, תוך מתן הסברים מפורטים, סיור בבית ומתן תשובות לכל השאלות שתתעוררנה.
עלות הייעוץ כפופה למספר הדיירים ולגודל הבית, מספר קומות וכו'.