פאנג שואי יהודי – הובלת זרם חדש!!!

"והארץ היתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום, ורוח אלוהים (פנג=רוח) מרחפת על פני המים…(שואי=מים)"

אם כך, הפנג שואי היהודי מופיע כבר בספר בראשית, פרק א' פסוק ב'…
כשהאמת ברורה ומוחלטת, ניתן להגיע אליה מכיוונים שונים:
המטפיסיקה הסינית (תורת הנסתר הסינית) גורסת שהעולם מורכב מהפכים המשלימים זה את זה ("יין ויאנג"), למשל זכר ונקבה, אור וחושך, שמים ואדמה וכו'.
בדומה להפכים שיש בעולם, גם באדם קיימים הפכים המשלימים זה את זה, למשל: נחפזות ומתינות.
שלמות העולם הינה ההרמוניה והאיזון בין ההפכים השונים המרכיבים אותו, ושלמות האדם הינה ההרמוניה והאיזון בין ההפכים המרכיבים אותו יחד עם ההרמוניה והאיזון שיש לו עם הקוסמוס כולו ("השילוש הקוסמי").
אנשי מעלה רבים הגיעו למסקנה זהה, כל אחד מכיוונו: אפלטון סבור שהבריאות, הן של החברה והן של הפרט, הינה ההרמוניה שיש בין כל הפרטים המרכיבים אותם, קהלת ב"שיר העִתים" (פרק ג') מדבר על האיזון שעל האדם לרכוש בפעולותיו, הרמב"ם, בהשפעת אריסטו, מדבר על מציאת "שביל הזהב", ולדעת הקבלה השלמות האלוהית מורכבת מההרמוניה והאיזון שיש בין עשר הספירות המרכיבות אותה.
הפנג שואי היהודי מעצים את ההרמוניה והאיזון שיש בכל האסכולות שהצגתי, ויוצר הרמוניה בין האסכולות עצמן: בין תאוריות מהמזרח לקבלה היהודית ולפילוסופיה המערבית.
הפנג שואי היהודי שואף להשיג את השלמות שיש באיחוד של כמה שלמויות נפרדות!
פנג שואי הוא הרבה יותר מ"אמנות המיקום הסינית" כפי שמקובל לחשוב… זוהי פילוסופיה של העצמה ששמה אותך בשליטה על גורלך!
פילוסופיית הפנג שואי העוסקת באיזון בסביבת חיינו, אינה בלעדית לסינים והופיעה במדינות שונות בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. היא כלולה גם בכל השיטות הרוחניות כמו גם בגישות מודרניות למדעי הסביבה. מהותה של ההרמוניה העולמית עוברת כחוט השני בכל משנתו של האר"י …
​באופן טבעי,   קיימות אסכולות רבות ושונות כמספר המסורות והתרבויות והכול מותאם לטבעו של יועץ הפנג שואי   ולצרכים ולאמונות התרבותיות של הלקוח.
פנג שואי יהודי, הינו תולדה טבעית של הדרך בה הלכתי שנים רבות וחיבור לשורש היהודי, לירושלים כמרכז של אנרגיה מטאפיזית (בית המקדש פעל כמרכז תקשורת להעברת האנרגיה רבת העוצמה שהייתה קיימת בירושלים מאז ומעולם) ולמכנה המשותף הגדול שמצאתי בין הקבלה היהודית לפילוסופיית ה"טאו" והפנג שואי.
קיימות דוגמאות רבות להקבלה הזו, אציין רק מעט מהן לצורך המחשה:

  • גם הקבלה וגם הטאואיזם הדגישו בהגדרתם את מבנה היקום במושגים של אנרגיות, כוחות ואלמנטים.
  • המקובלים היהודים השתמשו באותיות העבריות ובסמלים כמו "עץ החיים" ועשרת הספירות כדי לתאר את שיטתם, ואילו הטאואיסטיים השתמשו בסמלים כמו היין והיאנג ו-8 טריאגרמות של האי-צ'ינג כדי לארגן את שיטתם.
  • הקבלה מציעה שיטה לבניית "קמע של ריבוע קסם", סגולה לפרנסה והצלחה, המושתתת על אותיות עבריות שערכן המספרי נותן 15 כשמחברים את האותיות מימין לשמאל, מלמעלה למטה ובאלכסון. המספר הזה נותן בגימטרייה את המילה: יה = אלוהים.
  • זה בדיוק הסכום כשמחברים ב"ריבוע לו שו" הסיני = ריבוע הקסם הסיני=המייצג של 8 אנרגיות היקום…(מה שכולם מכירים כ"בגואה")
  • אנאלוגיה נוספת: בקבלה אנו מוצאים 4 כוחות מרכזיים המייצגים את היקום: אוריאל – המלאך של המזרח, גבריאל המלאך של הצפון, רפאל המלאך של המערב ומיכאל המלאך של הדרום.
  • אצל הסינים אנו מוצאים את: מו לי צ'ינג – "המלאך השומר של המזרח הירוק", מו לי שו – "המלאך השומר של הצפון השחור", מו לי הר – "המלאך השומר של המערב הלבן" ומו לי הנג – "השומר של הדרום האדום"
  • שתי הגישות שותפות לרעיון שהסביבה הפיסית שלנו משפיעה על הנשמה שלנו!
  • שתי הגישות מציינות את איכות הימים: ימים מסוימים טובים וחיוביים וימים מסוימים כשליליים.

אם כך, עבורי, אך טבעי הוא ליישם את הידע הסיני העצום בעבודתי במדינת ישראל ב"נוסח יהודי", המתחשב בערכינו, ומשלב את הידע העצום של הקבלה והנומרולוגיה הקבלית, בבחינת שילוב כלים לצורך העצמה! סינרגיה שהופכת לגדולה מסך חלקיה על מנת להביא איזון, ריפוי, הגנות ופריצות דרך.
בהשתמשי בשתי הטכניקות הללו, אני ממצה את כל מה שלמדתי וצברתי בכדי לשפר את רווחתם, מצב רוחם, יכולתם להתגבר על קשיים, כאבם וחרדתם של אלה הפונים אלי לעזרה וליצור "סביבה שעובדת" עבורם, דרך הלב, דרך הצבע, דרך הטבע…
אני יכולה להבין כיצד מבנה וסביבתו תומכים באנשים החיים ועובדים בו ובמיוחד כיצד תאריכי הלידה שלהם משתלבים עם הבניין כדי ליצור את חוויית חייהם.
מידע זה מסייע לגבש אסטרטגיה שמטרתה להתמיר את הפנג שואי שלך, קרי את "מזל האדמה" שלך, בין אם מדובר בפתרון לבעיה בזוגיות, נושאים בריאותיים, או בחירת עיצוב אפקטיבי יותר לעסק שלך.
תהליך אבחוני זה ממקם את צרכיך במרכז תהליך הייעוץ.
וכפי שקובע ספר הזוהר, פרוש הסולם, פרשת מקץ, סעיף נא:
​"כל מעשי העולם בכמה ממונים תלויים שאין לך עשב למטה (בעולם הגשמי) שאין לו ממונה למעלה (כוח רוחני) שמכה (מניע) אותו ואומר לו גדל"!​
​המקובלים   היו מודעים כבר אז לפעילות המגנטית הרוחשת ביקום, בדיוק כמו בתפיסה הטאואיסטית שבבסיס הפנג שואי. ובהקשר המטאפיזי הכוונה היא שהכול נמצא תחת ההשגחה הכוללת מלמעלה.
אז איפה "הרשות נתונה"? איפה חופש הבחירה?
כאן נכנס לפעולה חוק אחר: חוק ההשגחה הפרטית, על פיו לכל דבר קודם הרצון שלנו מלמטה ורק אז מגיעה התשובה מלמעלה, מגיע התיקון.
לכן כל שינוי מתחיל באדם וברצון שלו לעזור לעצמו , לחקור, לברר, לבקש – ואם ביקשנו ודרשנו נכון, התשובה מלמעלה, בצורת פעולה של האור, לא תאחר לבוא.
כי האור נמצא במנוחה מוחלטת ומחכה עד שנדרוש שינויים.
פנג שואי יהודי יעזור לך לעזור לעצמך, לקחת אחריות על חייך ולמגנט אליהם הצלחה ושפע, מימוש עצמי ושלווה ועוד ועוד.
חלק מהשגת השלמות העצמית שלי – היא העזרה לך!​