ייעוץ בדילמות עכשוויות עם קלפי ה"קמעיורים"

להתחבר למשהו גדול יותר….

ליצור תקשורת עם היקום, עם "המלאך השומר" שלי, עם התת-מודע,

על מנת לגדול ולצמוח!!!

סדרת הקלפים הללו, המושתתים על עקרונות הפנג שואי והקבלה, "תוקשרה" אלי לפני למעלה מעשר שנים בצורה של ציורים. ציורי פנג שואי – ציורי התמרה אנרגטית שעושים עבודה בבתים ובעסקים, עוזרים לטהר אנרגיות שליליות ולהעצים אנרגיות חיוביות. הציורים מחוללים שינוי ומביאים ברכה והצלחה לבתים רבים בארץ ובחו"ל.

בחפיסת "הקמעיורים"  54 קלפים = 9. המספר 9 הינו כפולה של השילוש הקדוש ונחשב ל"לידה חדשה" – אחרי תשעה ירחי לידה. קשור לרוחניות הגבוהה. כמו גם  תשע המוזות ביוון. במיסטיקה מסמל המספר תשע מצב רוחני גבוה ומעבר לשלב העליון. הנזיר נושא את המספר 9 ומגלם עולם רוחני.

(בניגוד לטארוט הקלאסיות המבוססות על כפולות של 7 . 77 קלפים ללא השוטה וכל סדרה מורכבת מ-14 קלפים שהם 2 כפול 7 . רוטאציות של המספר 7 . כפי שהעולם נברא ב-7 ימים.)

רק לאחר שהציורים הללו היו בשוק במהלך 12 השנים האחרונות וצברו "כוח", נולדה מהם סדרת הקלפים הנוכחית, כאשר היא כבר מבוססת "קבלות" מהשטח.

ניתן להיוועץ בהם ברמות שונות .

קמעיורים

אני מאמינה ששימוש בקלפים אלה המייצגים את כל 8 אנרגיות היקום, יכול לסייע בידיך בתהליך הזה של הגדרת שאלותייך, הגדרת רצונותייך ועבודה נכונה עם היקום התומך!!!

האמונה של המקובלים והאלכימאים כאחד היא שעקרונות הנפש הם עקרונות היקום:שהאדם הוא עולם קטן שמשקף את המציאות האלוהית-העליונה שהיא העולם הגדול – היקום.

האמונה היא שהטארוט בנויים לפי העקרונות של בריאת העולם. כפי שהעולם נברא ב-7 ימים ובעשר ספירות (ספר היצירה), כך גם הנפש נבראה לפי אותם עקרונות מקודשים ורוחניים, בכוח האלוהי שברא את עולמו.

5 שימושים עיקריים

  1. חיזוי – ניבוי עתיד

אין טוב או רע בקלפים. אלא  שיקוף של "מצב" כאשר על האדם מוטלת חובת "הבחירה", כפי שנאמר "הכול צפוי והרשות נתונה."….

a. שליפה אקראית של קלפים

b. שאלת שאלה מראש

  1. התפתחות רוחנית ומודעות עצמית

התובנות העולות מהקלפים מכוונות לקחת את האדם קדימה מתוך הסתכלות של מודעות לשיפור איכות חייו והתמרה (הגבהה) של כוחותיו הנפשיים והרוחניים!!!

a. שיעורים ותיקוני נשמה (שליפה של לפחות 7 קלפים. קלף שחוזר על עצמו לפחות פעמיים – תיקון!)

b. איפה אני תקוע? באיזה תחומים?

  1. ייעוץ והכוונת פנג-שואי

a. איזה איזור בבית לא בסדר?

b. איזה תחום בחיי טעון תיקון באמצעות הפעלתו בבית?

  1. מדיטציה

a. על איזה ציור אני רוצה לעשות מדיטציה?

b. מה אני רוצה למגנט לחיי?

c. הקלפים משקפים, מאירים, מסבירים ונותנים המלצה על מה דרוש לו לאדם לעבור מבחינה מעשית, נפשית או רוחנית!

  1. איזה ציור אני צריך?

הקלפים יכולים להציף את אותם המקומות אצל השואל הדורשים תיקון; אותם המקומות בהם הוא מאבד אנרגיה ואשר מעכבים אותו בדרך ההתפתחות.
הטארוט מבוסס על 2 עקרונות: הפסיכולוגי והסינכרוני.
עפ"י העיקרון הפסיכולוגי – כל תשובה הניתנת על סמך הסתכלות בקלפי הטארוט היא השלכה של עולמנו המודע והלא מודע אל הקלף, כך שהוא כעין מראה מעמיקת ראות שבאמצעותה אנחנו משוחחים עם עצמנו הפנימי ביותר המנחה אותנו.
עפ"י העיקרון הסינכרוני – קלף שנבחר מתוך ערימת קלפים הפוכים הגיע אלינו לא במקרה, והוא מתאים לנו ברגע זה, מאחר שקיים קשר סמוי בין העולם הפנימי לחיצוני, המאפשר לקלף המתאים להיבחר באותו רגע.
השילוב בין העיקרון הפסיכולוגי והסינכרוני מאפיין גם את החשיבה היונגיאנית בכללותה, ואת החשיבה המטאפיסית הסינית של היין והיאנג,  והוא ביטוי לאחדות הניגודים, שאף היא בתשתית הטארוט.